Pages

Sunday, November 7, 2010

Kl indah.

ape punye cerita la kt axn skang ni, psl belalang juta serbu satu country. hoho, mmg da xde cte laen ke nk psg? ape2 pun. gua penat, ini hanya utk mengisi masa.

tadi aku ke kl, suda lame tidak kesana. rindunya, rasa nak cium tiang bangunan kt sana. dah la nampak tangga naek skola aku. tangga g cbn tu. jejantas da xde, bapak aku ckp dbkl da runtuhkan sbb xkuat. ohh mcm2 da brubah. sumpah rase laen sbb lame sgt xpg sane, lg2 klcc, topshop da ade 2 kdai plak tu, laku sgt la tu smpai bolot tmpt vincci. tp before that aku singgah masjid india (dkt2 globe tu) pe agi, tudung shawl bersepah mcm cendawan selepas ujan (td pun ade ujan skit),
so aku bli satu shawl gipsy yang da lame diidam2 kan, dpt seploh je. bapak best, alamanda, pesta konvo upm semua jual 25-35, kepala bapak dorg. jual mahal gila. igt aku foreigners ke nk klentong cmtu skali. >_> xguna. tp xpe, da dpt. satu lg ku beli shawl bijik2 silver. puas hati. da lame xbeli pape. serba salah gk sbb asik abeskan duet ma abah je skang ni, ye ar, jpa da abes mcm biase. jpa xpenah xabes ar bg aku. sape nk suh aku abeskan duet die, aku volunteer. klau bagi sejuta dlm sebulan pun aku bleh abeskan. klau msk pertandingan who can spend money the fastest, aku bleh menang top 3 la insyallah.

tadi lepak makan pizza sama pasta same parents. pastu abahku nk plak tgk cte Takers. cte Megamind die xminat sgt, mak aku je minat katun2 ni. die siap perasan die terlepas cte Doraemon malam ni kt ntv7. bole tak?
ape2 pun aku suka cte Takers tu. aku agree pun sbb Chris Brown, Hayden Christensen ngan mamat fast furious, em ha Paul Walker (mekaseh google kerna membantu cr name mamat2 ni) sbb dorg ensem, jadi aku stuju nk tgk. malangnya bukan bdn dorg yg aku nmpk td, tp badan mat itam, Idris Elba. (nape nama die idris? org mlayu ke? haha) takpe la, hot jgak. tapi cte tu kantoi la last2, ade mati. aisey, A-Team lagi best sbb xde mati2. hehe.


aku xsempat pun masuk kdai baju ke apa. aku sempat masuk Harley Davidson je, sbb abahku duk terliur tgk motor. tu pun sbb kdai tu seblah TGV. >_> aduyai.
tapi best kluar ngan mak bapak, semua free, and mmg la kluar ngan balak dpt semua free jgak, tp serba salah sbb tu anak teruna org laen pnye duit. klau duit mak bapak ni, 1% je serba salah die mwahah. da la tadi sampai 2 popcorn besar dorg beli. apekah. kacang gajus semua ada. (memang kluarga kaki mlantak btol la) bak kata bapak aku, kluarga aku kluarga buncit. xpe la. aku redha. esok2 nak kawen aku pg la marie france ke, slimworld ke. kurung diri ke.

tapi ari tu dlm paper ckp slimworld xguna kn? hmm. marie france la nmpknya.

tadi nampak kedai miu miu. mahu.

0 comments:

Post a Comment