Pages

Wednesday, September 29, 2010

OpenHouse

semua kenyataan dibwh ditype semasa hari jumaat mnggu lepas, tapi bru nk post ari ni. bz la katekann :PP wewiwi. so anggap je la mcm bace pd hari tersebut.

sedih pulak sbb camera jatuh tadi. entah ape yg tercabut smpaikan die vibrateeee je, bile terbalik baru die xvibrate. agaknye ade screw kt dlm tercabut kot. rosak sbb jatuh LAGY! waduh waduh. ngamok la abah klau dpt tau <___<

xpe la. story2 dulu. ari tu g klia anta kwn aku sya, die smbung stadi lg 2 taun kt scotland. sedih jgak. tp dlm sedih tu, ade sebahagian sedih dsbbkan "nak pg scotland jgaaaaaaaaakkk" haha. and sebahagian lg sbb sedey la membe pg jauh2 kan. xdpt jmpe slalu da. jadi, at that time kami banyak tngkap gamba mcm biase sbb kami semua memang camwhores.
ckp psl camwhore, rupanya semua budak coursemate aku agak camwhore jgak. belambak nak mati amek gamba time open house mira tadi. yang paling penting, makanan die mantoppp. kembung perut balik walaupun petang tadi dah agak kurang distendednya. xguna puasa aku hari ni, buke mesti buncit balik, aduhai nasib badan...




byk lagy gamba, tp xkn nk letak semua, yg selebihnya semua kt fb. kang letak byk2 korg bkn kenal pn kann. pastu psl studies plak, biase2 je mnggu ni. byk join class and clinic je, dpt tgk incisional hernia yg sangat sangat MANTOP oke! bapak besar gilaaaaaaa mcm belon, tp bile patient tu baring, semua masuk balik dlm pusat die, besstt. tadi plak masuk OT tgk 2 excision biopsy (breast nodule and fibroadenoma), forearm graft *yawnn. boring je. sedih sbb xdpt tgk laparoscopic hemicolectomy! aagg, ni sume salah 2 surgeons tu. elok2 td dapat tgk, tibe2 mr ong n si liew nak buat graft dulu. disebabkan aku xde kesabaran nk tnggu situ lame, aku pn blah pegi join bedside teaching  prof liew and dr hizami. (ps: dr hizami mmg sempoi oke, sangat suka die)


tadi open house aku hanya pakai baju kurung cotton yg ku jahit manik lengan xlengkap. (aku mmg kdg2 slalu bwat keje tertangguh, kecik2 dulu pn suke maen mainan tp xnk kemas, keje skola xsiap, dan sebagainya)
before pg beraya tu kan, ramai housemate aku dah terjangkit pakai inner cotton n shawl, shamim ngn aku duk pengaruh dorang. haha. gembira rasanyaa. cantik2 semua pndai bergaya.  mcm jadi sponsor la mlm tu. berbakti pada rakyat la kirenye haha bajet PM oklah, panjang2 boring plak. bye!

0 comments:

Post a Comment