Pages

Thursday, October 14, 2010

Events dan events sajee.


okay. dah ade mase ;) gambar atas bwh ni mase kuar ngn parents, kt the mall. time tu parkson ade sale so beli membeli je la jwbnye. i wore simple outfit je with flops. thats my usual style la if i go to classes or malls. malas plak nak berheels, occasionally je kalau pegi events/dinner. other than that, flops are my choice, selesaaaa!

cardigan from mng, the top and skinny jeans from dorothy perkins, bag from guess and tudung mama punye ;DD selalu curik tudung bawal die.







the side pictures. i was in mama ani's house in bndr bru bangi. shes my dad's youngest sister. so lepak2 makan je la. since mama asked to ajak afiq, so i brought him along hehe. kenalkan kt family belah abah plak. tp die da pnah jmpe nenek and others pun before this. :) -tu la bju mlayu yg die crik mcm nk gila kt masjid india hari tu hee. penattt! but worth it, encemm!



ohh and bg sape2 yg tatau. inilah abah n mama sy yg comel! perut agar2 abah sy mmg comel hehehe. time ni kami kt umah mak uda kt kem kementah. (yep, pak uda mejar, so die dpt kuarters kt sane, best kan, free2 dpt uma bsr)mak uda aku ni pndai msk, mcm2 die tau. so mmg byk ar mknan kt uma die. bapak kenyang aku balun mcm2. memang boyot ar hari sabtu tu. cukup zat dan segalanya.



 

ini cousin kecik sy yg tgh bwk bag laptop die. die ngn abg die, khairil. name die izzah. klau nk tau muke aku cmne time kecik2. cm die ni lah. srupe gila. tatau cmne bleh same. tp mmg srupe gile la bile aku compare gamba aku time kecik2 ngn muke die. tak sbr nk tgk muke die time bsr, tah2 srupe cm aku kot o_O





haaa, yg ni plak lepas balik from umah mak uda. mmg busy la hari sabtu tu. lps ruma shamim (housemateku), aku trus gerak g balik umah. family seret aku g umah mak uda. malam tu plak pegi pesta konvo and ptandingan nasyid interkolej, sb baek mak meera tumpangkan aku, family aku mane la tau bukit ekspo ktne. lgpun family dr melaka nk tumpang tido ruma, so xbaek plak suro dorg ikut smpai ke mana, so parents aku anta ke upm je.

aku smangat gle badak nk pg pun bkn sbb aku mnat pn, tp sbb boyfie msk. (die yg ketiga dr kanan) haha. smangat btol dr dulu die msk nasyid. xpe la, die minat. tp yg nyampahnye asek k10 je mng (sori eh klau ade bdak k10 bace hoho) tp mmg unfair ar. mentang2 ar kebanyakan korg anti kitorg, xya ar kasi kalah jeeee. dengki ar tu mtb and koir kitorg dah rembat johan hahaha. tp kecian afiq, sedih die :(( yg aku plak, lps tgk die nyanyi. aku duk shopping ngn meera. sume kdai msk, da la pakai bju kurung dr pagi punye. jalan tehegeh2 ngn kain. (serious xsempat mandi oh, bkn aku pengotor ke ape, tp mmg xsempat) hehe.



oh oh. ni plak nk show off beads yg aku jahit malam sblum sabtu tu. bapak ar. aku jahit smpai kesubuh, xsedar pun. tau2 da azan subuh. heheeee. yg ni aku xbeli beads die. aku beli yg jual byk2 meter tu. pastu aku bukak and jahit balik. :)
pandai akk? ceh, padehal makcik kedai tu yg ajar haha. die kate lg jimat bwat cmni. klau beli beads crystal tu semata2 je, mahal die kate. hmm. so jdla mcm kt bwh nii.

0 comments:

Post a Comment