Pages

Sunday, November 21, 2010

Closet Craziness!


Memandangkan ktorg bedua mmg kaki beli and masing2 dah plan nak ada seperate closet (aha kitorg da bincang sampai kesini haha) ye, kami bengong sikit. Aku xbleh tido, so aku cari gambar closet lelaki. If afiq nak buat mcm ni pun tak kisah. Sebab fair la, aku beli belambak, xkn dia xbleh kan. Tapi rasenye die mesty collect kasut and jam. Benda dua tu kalau die belek mmg lama, and of course baju2 la.

Aku malas nk post kt tumblr gamba2 ni, sbb tumblr aku da penuh gamba2 closet prempuan and benda2 alah laen.







Wihi isnt this cute. a kids closet! haha. tgkla satu hari nnt. aku ni impian berjuta2 betul. rompak bank ar sng cte, join italian job.

Oh this is definitely for my baby boy.



God. takbleh ke pink lagi. Naseb bek comel.

2 comments:

fArAzAtIeY said...

hahaha.ak pon mau bwat cmni.sbb kn bju berlambak2.ak nk satu bilik khas ntuk bju,kasut,accesories sume..h0h0..

skinnyjeens said...

tu ar. wajib kne ade walking closet. kalau x, baju lame2 sume terperap, buat bazir je. so kne letak semua nmpk sng skit. ha btol, shoe closet la paling penting. kasut rosak oh kalau letak terhimpit2. benci gile.

Post a Comment