Pages

Sunday, November 14, 2010

Kambing Kari




i just wanna say, indians cook curry better than every other races. especially kalai's mother. superb! chicken and lammbbbb. aku makan banyak gila walaupun BP da melambung. bak kata pakcik Tajul Arus di 7c, kalau jage makan, mati jgak, baek makan je hohoh (oh mmg nasihat xbagus betul)

aku sakit kepala ni, penat sangat agaknye. makan, layan tamil, mandi waterfall, makan lagi. and perjalanan mcm balik kampung. aduh. naseb baek berbaloi. sejuuuuuuuuuukkkkkkk air! sonok sonok.
cume kesian shu demam. arap2 die demam biase je, risau jgak tgk die menggigil td. mintak simpang la denggi. >_>

dalam kreta tadi sejuk gila. dlm kepala aku ade afiq je. entah kenapa. sejuk2 ni. rasa macam nak kawen. dapat peluk die. body heatttt, nak body heat ituuuu. uhuk.
da terbayang2 da katil king, white silky cover, tv flat with home theatre kt depan katil, tgk movie romantic comedy, kt meja kcik sblah katil ade mug with hot coffee. pastu kami snuggle sampai tertido. ohh beshnyaa :(((((( bilakah? bila? ok cukup. (ok kena kecikkan skit paragraph di atas)

disini nk cte jgak, aku ade perangai paranoia. dimana semua symptom yg aku ade, aku akan terdiagnose diri aku dgn list of diseases yg mrepek.
  • muke aku kn jenis merah2 kan, aku slalu igt aku ade butterfly rashes yg org SLE ade tu.
  • dulu aku berak ari2, skang aku berak bile rajen je. kdg2 taik keras. mungkin aku kurang air. tp aku rs mcm aku ade colon cancer atau polyp je, perut buncit mcm byk taik, tpi yg kua sikit je. pelik kan.
  • bibir aku kering, muke, rambut sume kering mcm kurang air. aku rase aku ade diabetes insipidus. lagi satu, kalau aku mnum air skit pun, mesti kencing byk. mcm ye je?
  • kdg2 aku rase mcm hyperthyroid, sbb makan byk, tp berat xnaek melonjak, tangan kaki keding, perut je buncit. mcm cushing syndrome? tp lebih kpd thyrotoxicosis kot sbb kdg2 aku cpt irritated, pastu mcm hypertension pun ade. jantung da la laju gila mcm kuda berlumba lari.
  • BP aku pn kdg2 tinggi. penah cecah 120+ systolic die.
  • pastu kdg2 aku rase aku ade brain ca, sbb kdg2 aku dgr bunyik eeeeeeeeeeekkkk kt tlinge aku. normal ke tu?
  • pastu yg terbaru, aku found out aku ade 3rd heart sound. ade org ckp normal kalau below age of 35? aku tanye bdak umah bwh, dorg kate aku pregnant la pulak. hish mrepek. mentang2 la aku buncit. sampai hati meka. tapi aku risau aku bakal ade heart problem satu hari nnt. adoi.
  • lagi satu, kdg2 idung aku gatal. bangun pagi mesti bersin. entah la sinusitis ke allergic rhinitis?
  • aku rase perut aku buncit sbb banyak cacing kot? aku slalu kaki ayam.
  • haa. ni penting. akunye BCG scar kan, mcm makin lame makin besar. aku xtau nk diagnose ape, skin cancer ke? 
  • ari tu kan aku perhati betul2 kuku aku sbb aku bru lepas blaja Quincke sign. aku ade! entah2 aku ade aortic regurgitation skali??? collapsing pulse pun mcm ade. ohhh banyaknya problemmmm.
nampak tak. aku mcm paranoid je. mintak2 mmg problem aku tlampau byk pk je la. jgn btol2 sakit suda. belum kawen lg ni. :PP

lagi satu kan. kdg2 kulit aku gatal2 wlaupun xde rashes ke apa. sampai merah2 aku garu. lagi2 lepas mandi. tah sakit ape la tu.

-lagi satu, aku xsuke tgk org dengki kt sesape, bnatang ke manusia ke. jadi tolong jauhkan diri dari aku. sbb aku mungkin akan bomoh korg. mwaha. xde la maen2 je.

0 comments:

Post a Comment